חברת ניסקו קרני תכלת ש”מ עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ”ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
חברת ניסקו קרני תכלת ש”מ מעוניינת בשיפור מתמיד. באם נתקלת בקושי או יש לכם הצעת שיפור נשמח לשמוע מכם, צרו קשר.
הסדרי נגישות בסניף תל אביב
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בכתובת: הנחושת 4 תל אביב.
טלפון: 03-5450200
1. קיימות 18 חניות נכים:
הכניסה לחניון “מגדלי אור” הוא מרחוב הברזל 27
יש בחניון מגדלי אור 2 בנינים: בניין A – העמודים מסומנים בכחול ובניין B – העמודים מסומנים בכתום.
אולם התצוגה של “קרני תכלת” נמצא בבניין B.
כאשר נכנסים ברחוב הברזל 27 יש מיד בצד ימין 3 חניות גבוהות לנכים – לרכבים גבוהים ומצד שמאל 3 חניות מקורות לרכבים נמוכים עם גישה למעליות,
כמו כן, ישנה אפשרות ירידה לחניון כך שיהיה קרוב יותר לכניסה לאולם התצוגה.
כאשר ממשיכים בפניה שמאלה ישנה ירידה לחניון לקומה מינוס 1 – יש שם 12 חניות לנכים עם כניסה למעלית לקומת המסחר:
בחניון מינוס 1 כאשר פונים לכיוון שמאלה בנין A – כחול, יש 6 חניות נכים, עמודים: 47, 48, 49, 50
בחניון מינוס 1 כאשר פונים לכיוון ימינה בנין B – כתום, יש 6 חניות מיד מימין.
בחניון מינוס 1 יש כניסה לשירותי נכים כאשר על הרצפה יש ציון של מסלול לנכים מסומן בצבע כחול, וגם בלובי בנין A.
• מיד מצד ימין ישנה הכניסה לאולם התצוגה של מגדלי אור – קיים רצף גישה ללא מדרגות מרחוב הנחושת דרך הכניסה ועד לאולם התצוגה באמצעות מעלית.
• קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
• קיימים שירותי נכים נגישים בקומת הכניסה לחנות באולם התצוגה (פונים בכניסה ימינה וימינה וזה ממוקם מצד ימין) ובחניון – קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
שירות לקוחות נגיש
● מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
● מותרת כניסת כלבי נחייה לעיוורים
● ניתן לקבל פטור מתור לזכאים לכך כנגד הצגת תעודה
● במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
● ניתן לפנות לרכז הנגישות לבקש הנגשת מידע לפורמטים רלוונטיים
● הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
● מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
● אמצעים נוספים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
o שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-19:00 ו’ 09:00-14:00
o טלפון: 03-5450200 שלוחה 0
o דואר אלקטרוני: info@karney.co.il
o פניה באמצעות “צור קשר” באתר (לינק): https://www.karney.co.il/contact-us
o צ’אט / ווידיאו ציאט: 054-7800162
o פקס: 03-5449496
o פניה באמצעות הדואר: הנחושת 4 תל אביב מיקוד: 6971069
הסדרי נגישות במרלו”ג החברה במודיעין
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בכתובת: שדרות המקצועות 10, מודיעין.
טלפון: 052-6866756
• קיימות 2 חניות נכים נגישות בסמוך למבנה:
האחת בכניסה למרלו”ג מרחוב שדרות המקצועות 10, מודיעין.
בנוסף יש חנייה בכניסה הנוספת מרחוב האופה 7.
ישנם שירותים נגישים במרלו”ג, כאשר נכנסים מכניסת רחוב המקצועות יש להמשיך ישר ולפנות שמאלה בפניה הראשונה.
כאשר נכנסים מכניסת רחוב האופה יש להמשיך ישר ואז ימינה במעבר הראשי ואז שוב שמאלה.
קיים רצף גישה ללא מדרגות משני הרחובות דרך הכניסה ועד אלינו (קומת קרקע ללא מדרגות או מכשולים).
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. בישראל כ – 1.6 מיליון אנשים עם מוגבלות, מתוכם כ- 751 אלף אנשים בגילאי עבודה 20-64. הנתונים הסטטיסטיים מעידים על פערים גדולים בין אנשים עם מוגבלות לאנשים ללא מוגבלות בכל תחומי החיים.
חברת ניסקו קרני תכלת ש”מ מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
מידע על נגישות האתר
● אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
● התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
● הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
● האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
● מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
● לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
● מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בחברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
● מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכז הנגישות בחברת ניסקו קרני תכלת ש”מ
• שם: גב’ פרומה אורלי ריטר
• טלפון: 0547800159
• דוא”ל: frumar@karney.co.il
• ווטסאפ: 0547800159
פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 10/07/23